tirsdag den 31. juli 2012

Velkommen i Cirkus Ollie!

Som altid optager arbejdet meget af min tid, så det er ikke blevet til meget hygge med modellering eller kagebagning herhjemme. Jeg har til gengæld fundet på nogle ting der måske kan fremme vores ikke så store bestillingsstrøm af specielle kager. Derfor har jeg lavet et fotoalbum med de mange kage det er blevet til gennem tiden og en digital fotoramme jeg har fra gammel tid (en fødselsdagsgave jeg ikke rigtig har brugt, andet end en enkelt afprøvning) der skal står i butikken og vise, hvilke muligheder der er og at vi også kan lave sådan nogle fine kager men alle mulige forskellige figurer og temaer.
Mester var meget positiv over det, så det er da bare at få det op og køre. Vi er ved at være trætte af kun at lave Othello-lagkager, så vi gør gerne en ekstra indsats for at det lykkes. 


Det er dog blevet til en enkelt dummiekage, som jeg lige fik et flip med igår eftermiddags/aften.
Jeg har et stykke til godt ville lave en cirkuskage eller en junglekage og det blev så cirkuskagen jeg gik igang med. Da der desværre ikke lige var nogle der skulle bruge sådan en fin kage måtte jeg jo bare lave den med dummies. 
Cirkus Ollie






Ingen kommentarer:

Send en kommentar