lørdag den 2. marts 2013

I'm in love....

Så har jeg endelig fået lavet noget Orintansk stringwork herhjemme.
Det har da også bare lige taget hele dagen at lave det, men synes det blev godt selvom jeg er sikker på det lige var en sværhedsgrad op. Med hjælp fra min nye fantastiske bog The Art of Royal Icing gik det okay, men der skal meget mere øvelse til for at lave alle de buer, så de bliver ens.
Det var jo meget oplagt at lave en kage med påsketema, da der ikke er forfærdeligt længe til.


Uhh, jeg glæder mig allerede til at kaste mig over næste projekt. Det er bare meget tidskrævende, så der skal lige lidt planlægning til for at det passer ind i progammet :o) Men tror det bliver det for denne omgang, og imorgen står den måske på scrapbooking med vores feriebilleder fra Barcelona.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar