mandag den 4. marts 2013

Dåb..

Men ikke dåb i den forstand vi bedst kender til. Her er det min nevø på 10 år, der har valgt at han ville døbes.
Vi startede formiddagen med dåben i Rønnevang Kirke i Tåstrup, hvor han blev døbt under søndags gudstjenesten. Jeg var blevet spurgt om jeg ville være fadder, hvilket jeg er meget rørt over, så jeg var med oppe og stå ved døbefonden. Han blev dog ikke båret derop og han sagde også selv ja til præsten ;o)
Efter en masse smukke salmer, hjulpet på vej af korpigerne, kørte vi hjem til min bror, hvor der skulle hygges og åbnes gaver.


Efter en dejlig omgang frokost med lunde madder, gik vi i krig med den noget utraditionelle kage til en dåb. Han havde nemlig bedt om en almindelig chokoladekage med Minecraft tema.


Morten & Camilla - Majse - og Farmor.... 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar