mandag den 18. februar 2013

Australsk Teknik

Øv øv, så var det igår jeg var på det sidste kursus hos Sif. Og jeg er bare lykkelig over at jeg tog dette med, jeg føler virkelig at jeg fik rigtig meget ud af det og at jeg har fået flere teknikker jeg kan gå videre med, når jeg skal sammensætte de forskellige designs og lave min egen version af det. Så jeg glæder mig til at jeg får tid til at sætte mig ned og sprøjte derud af, men først må jeg bare have fat i Eddie Spence, The art of Royal Icing. Jeg har netop lige fundet den på Saxo til 335 kr., så jeg er den der slår til med det samme :o)

Nå, men for lige at vende tilbage til det fantastiske kursus igår, så kommer der lige nogle billeder af min fine dummy.


Jeg nåede desværre ikke at blive helt færdig med toppen, så den lavede jeg lige hurtig da jeg kom hjem, efter at have været ud og sætte blomster til min far på hans fødselsdag.

Det endelige resultat blev sådan her.


Er den da ikke bare blevet fin. Jeg er virkelig tilfreds med hvordan den endte med at blive. Glæder mig til at komme igang med noget mere, men imorgen har jeg lige fået meldt mig til endnu et kursus. Denne gang er det Orkideer jeg skal prøve mig med og det foregår ude i Specielkøbmanden i Rødovre. Ses vi?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar