lørdag den 16. februar 2013

Andet og sidste Kursus

i Lambeth. Eller det troede jeg det var, men så hørte jeg at der var en plads tilbage på kurset med australsk teknik. Jeg måtte lige hjem og høre manden om jeg kunne tillade mig også at tage dette lidt dyre hold med i bagagen, og det kunne jeg :o).
Jeg er blevet helt hug på det og synes det er helt vildt spændende at lære mere og mere. Kan være jeg bliver nødt til at investere i nogle bøger om emnet.

Nå, men her får i lige dagens kage med Lambeth's teknik.


I dag lærte vi en teknik til at sprøjte disse søde blomster i glasur. Dem skal jeg helt klart lave mange flere af på et tidspunkt.

Her kommer det færdig resultat af dagens 'slid'.


Hvis i som jeg er blevet lidt bidt af denne sprøjteteknik, så besøg Sifbeth's hjemmeside eller facebook, der kan du få mere af vide om hende kurser og der er masser flotte kager at kigge på.

Imorgen går turen så endnu en gang til Hørsholm, hvor der kommer til at være gang i sprøjteriet på det 6 timer lange kursus. Men mon ikke tider løber afsted som det to foregående gange, jeg glæder mig ihvertfald.

I næste weekend skal min nevø døbes og jeg har lovet ham en stor chokoladekage med Minecraft tema, så det er jeg meget spændt på at skulle lave figurer til den. Må nok snart komme igang, da jeg starter på job igen på mandag efter denne dejlige lange vinterferie. Mere af den slags tak!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar