lørdag den 29. september 2012

18 fødselsdag

Dagen startede med en hurtig tur på arbejdet og stresse lidt rundt for at nå diverse kager til butikken og bestillinger og derefter tidligt hjem. Efter et hurtigt bad gik turen videre til Store Heddinge hvor vi var inviteret  til fødselsdag hos min kærestes søster Rikke. Hun fyldte 18 sidste torsdag, men blev først fejret idag med lækker mad, is til dessert og denne fine politibil jeg fik fikset sammen efter mange timers modellering og maleri på bilen.

Den lille "politi"-hund er deres hun Malou, som jeg lige har fået med :o)

Der blev skam også lige tid til at tage et billede af mig mellem hyggen og massere af skøn mad. Mætte blev vi ihvertfald efter en 3-retters menu og derefter kaffe/the og politikage.


Grunden til kage faldt på politi temaet er selvfølgelig fordi Rikke gerne vil være politibetjent. Hun havde valgt det som tema og jeg har så selv valgt hvad det skulle være af design.
Men puha det var en lang lang køretur på en time og et kvarter, hvor min kæreste sad ved siden af og prøvede at holde styr på træet. Det var jo bedst jeg havde øjnene på vejen, men det var nu svært ikke selv at tage over når det så kritisk ud. Det gik dog godt hele vejen derned, men da vi så kom til turen ind i huset blæste det så meget at træet bukkede under :o(
Jeg fik sat det på igen til den skulle ind på bordet og holdte hele kagespisningen igennem, så det var helt som det skulle være. Der var mange ros og jeg blev også selv rigtig godt tilfreds med resultatet.

God aften !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar