onsdag den 11. juli 2012

På aftentur i Zoologisk have

Selvom temperaturen og datoen siger sommer, så er der ikke meget sol over land. Vi trodsede regndråberne og tog den lille køretur på 10 min. ind til Zoologisk Have.  

Jeg synes altid der er så proppet, når man er der om formiddagen og eftermiddagen, men til aften var det dejlig fredeligt og vi gik næsten rundt helt uforstyrret.

Efter den meget voldsomme og skræmmende nyhed om en person der var blevet drabt i tigernes indhegning, var vi bange for at de ville have lukket haven, men det var heldigvis ikke tilfældet. Tigerne så godt nok meget trætte ud og lå helt henne i hjørnet, så det blev ikke til mange billeder af dem. Øv, de er jo så smukke de store katte. 

Men så fandt jeg mig en ny fin ven, den røde panda, den er da bare for nusser :o) som en lille bamsebjørn. 
  

Jeg er ved at være godt træt af mit lille almindelige Canon digital kamera. Det kan bare ikke hamle op med et spejlrefleks. Jeg skal så meget have anskaffet sådan et, men hvad skal jeg vælge, der er jo så mange forskellige mærker og modeller. Nogle gode råd??

Jeg har kigget på dette Nikon D3100, men så er der lige kommet et D3200. Skal man gå takket op efter er det også bare åndsvagt at bruge så meget på et kamera, som jo kun er til amatør fotografering??



Jeg ønsker bare nogle gode skarpe billeder, som jeg kan bruge til min scrapbook og andre spændende ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar