fredag den 13. juli 2012

Nyt kamera

Så er der indkøbt et styk spejlrefleksamera :o)

Det blev Canon EOS 1100D jeg faldt for og jeg er ganske tilfreds efter jeg har fået leget lidt med det i løbet af aftenen. Jeg glæder mig så meget til at komme ud og skyde nogle gode billeder. Der skal lidt øvelse til først og skal nok lige finde ud af alle de forskellige funktioner kameraet har.

Det var en stor beslutning for mig at købe det, men nu måtte det være for jeg tror, at det er omkring tre år siden jeg startede med at snakke om at jeg godt ville havde sådan et lækkert kamera, som alle efterhånden render rundt med.
Jeg havde virkelig svært ved at finde ud af hvilket et det skulle være. Jeg havde udset mig et Canon og et Nikon, som så interessante ud.  Jeg fik en super god snak omkring forskellen på de to og hvad man skal gå efter, når det drejer sig om spejlreflekskamerare med en ansat i Fotokæden i City 2, og det endte også med at var der jeg købte mit fantastiske nye legetøj :o)

Det bliver forhåbentligt en kæmpe succes og kommer til at holde mange år ud i fremtiden. Og i den fremtid får jeg formodentlig taget en masse gode billeder både af kager, på dejlige ferier og udflugter rundt omkring herhjemme i lille Danmark og ude i den store verden.


Ja, billedet blev så taget med min telefon, det kan jo slet ikke hamle op med dette lækre kamera.
I'm in love.........

2 kommentarer:

  1. det er også et ganske udemærket kamera!
    Havde dog en Eos 1000D, som pludselig afgik ved døden, men var simpelthen så glad for den, og savner den så forfærdeligt! :)
    Tillykke med dit nye legetøj! :)

    SvarSlet
  2. Rart at vide det er et godt kamera :)
    Men håber ikke at det kommer til at lide samme skæbne som dit.
    Tak tak ! :)

    SvarSlet