onsdag den 11. juli 2012

Kort på kort,

De næste par måneder er der mange i vores familier der har fødselsdag. Jeg har for en gang skyld været på forkant med fødselsdagskortene. Hele mandag eftermiddag og aften gik med at lave disse kort.

Jeg kender efterhånden ikke mange der sender kort med posten mere, men jeg synes det er hyggeligt, når jeg selv modtager et i postkassen. Derfor sender jeg derud af :o)


Det første her har jeg sendt 
afsted til min niece, som blev 
13 år i forrig uge.















Min svigerinde har 
fødselsdag på lørdag og 
der bliver dette kort 
sendt afsted til hende.












Det blev til fire andre kort som skal gives ved diverse fødselsdagsfester. Som i kan se er det svært ikke at fortsætte med det samme design, når man først er kommet på et der virker rigtig godt. 
Jeg er blevet helt vild glad for den runde stans jeg fik af min svigermor og de to blomsterstans jeg fandt i Panduro Hobby for noget tid siden.

Sommerfuglene er et stempel jeg fandt til 5 kr. i Søsterne Grene, som jeg har duppet med guld og så klippet det til bagefter. En meget billig løsning istedet for at købe sommerfuglene færdige.

Selvom de ligner hinanden lidt alle sammen, så er jeg godt tilfreds med resultatet. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar