torsdag den 28. juni 2012

Michelle og Martins bryllup!!!

Som barn var jeg i aflastning hos en familie i samme kommune, som jeg selv boede i. De havde en datter der hedder Michelle, hun var en rigtig godt legekammerat/veninde og en rigtig god støtte dengang for længe siden og da hun så spurgte om jeg ville lave deres bryllupskage, så gik der ikke et sekund for at jeg svarede ja :o)


Vi starter i Vallensbæk landsby kirke, hvor Michelle og Martin blev gift den. 2. juni 2012. Ihh hvor ser de bare dejlige og glade ud :o) 
Efter kirken smuttede vi hurtigt hjem for at sætte kagen op på bordet. Puhh der er nerver på, når man selv er med til festen. Bliver de nu tilfredse med resultatet, smager den nu også som de gerne vil have, der er mange spørgsmål og tanker der flyver rundt i hovedet på én.
Men da alle gæsterne endelig var kommet og brudeparret kom ind var der ingen tvivl om at de var fuldt ud tilfredse med dens udseende. Der blev skålet i champagne for de nygifte og så skulle de skære det første stykke af kagen.
Det blev en kæmpe succes og alle de ros'er jeg fik var helt overvældende. Den smagte helt fantastisk med det ekstra twist af blåbær i hindbærmousse. Kunne jeg godt være tilbøjelig til at lave i en anden god kagen en dag :o) 
Så blev det tid til at Michelle og Martin skulle læse kort og åbne gaver, de fik simpelhen så mange flotte gaver at man ikke drømmer om det. 


Kagens indhold blev chokoladelagkagebunde med en lækker chokolademousse og hindbærmousse med blåbær. Og som en ekstra rød tråd sprøjtede jeg deres monogram fra invitationen og satte på kagen.
Calla Lilje blomsterne har jeg modelleret i fondant og sat sammen med blade og en liljekonval på hver buket.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar