mandag den 24. oktober 2011

Efter en tur i Lidl

kom jeg hjem med disse 3 lækre siliconeforme og en pakke med 25 udstikkere til julesmåkager. Til de priser i Lidl var jeg nødt til at have en af hver :o)
Jeg glæder mig meget til at forsøge med siliconeformene med blomster. Den ene kommer der et hul i midten af kagerne, så tænkte at det kunne være en idé at lave en lækker vanillekagedej, bage dem og så efterfølgende fylde hullet op med en appelsin/chokolade trøffelcreme eller måske tobleronecreme mums... Eller flødeskum med frisk frugt. Der er rigtig mange ideer, så det er bare med at komme igang, når jeg altså ikke arbejder hver dag mere :o)

Fra den 1. november kommer der en lærling på mit arbejde, så derefter har jeg de sædvanelige fridage, hver anden weekend og en ugentlig fridag. Jeg håber det kan blive torsdag, da min kæreste lige er begyndt på studie og har fri allerede kl. 11 den dag. Så kan badminton måske komme på tale igen, savner at spille det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar