torsdag den 8. september 2011

En hjælpende hånd..

I slutningen af august måned skrev Rikke til mig via mit gamle arbejdes facebook side. Hun skulle bruge et brudepar, men ikke et helt almindelig brudepar. Det skulle nemlig være to bidronninger med effekten af at de flyver. Rikke var heldigvis i rigtig god tid og jeg havde derfor mulighed for at hjælpe dem med at lave disse to søde dronninger...

Igennem processen har jeg sendt billeder til Rikke, så hun kunne følge med i hvordan det skred frem. Jeg har fået sådan en dejlig respons på dem, så det er jeg rigtig glad for. Ros er jo en rigtig dejlig ting, noget vi som mennesker ikke kan undvære.

I løbet af i dag skal jeg så have pakket dem forsigtigt og forsvarligt ned i en æske og på posthuset for at sende dem afsted til det kommende ægtepar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar